logo

Pristatymas - Grąžinimas

Klaipėdos mieste prekės pristatomos nemokamai. Pristatymo laikai:
9:00, 11:00, 13:00 ir 15:00
Užsakius iki 14:00 valandos, prekės bus pristatytos į bet kurią Lietuvos vietą per 1-3 darbo dienas.
Užsakymams virš 250,00€ taikomas nemokamas pristatymas.
Svoris kg, ikiTūris m³Kaina Eur
2 0,01 5,80
5 0,02 6,60
10 0,04 9,10
20 0,08 11,40
31,5 0,13 15,20
50 0,2 20,00
75 0,3 24,10
100 0,4 31,30
200 0,8 41,20
300 1,2 55,40
400 1,6 67,30
500 2 76,70
700 2,8 96,10
1000 4 118,30
Papildomas 100 kg 0,4 12,00
  • Kainos nurodytos su PVM.
  • Kainos galioja vežant į bet kurią Lietuvos vietą, išskyrus Kuršių Neriją.
  • Siuntos pristatymas ŠEŠTADIENĮ + 50% / siuntai (Lietuvos apskričių centruose – 10 miestų).
  • Nestandartinių siuntų pristatymas + 20 % siuntai.
  • Pristatymas į Kuršių Neriją + 21,00 EUR siuntai.
  • Maksimalus vienos siuntos pakuotės svoris – 31,5 kg; ilgiausia kraštinė negali viršyti 175 cm; pakuotės apimtis negali viršyti 300 cm – skaičiuojama: (aukštis + plotis) x 2 + ilgis.
  • Maksimalus vienos paletės svoris – 700 kg; padėklo ilgis 120 cm, plotis 80 cm, minimalus aukštis su padėklu 100 cm, maksimalus aukštis 180 cm

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS:

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo.“
2. Pirkėjui grąžinant prekes Pirkimo pardavimo taisyklių 1. punkte nurodytu atveju, būtina laikytis šių sąlygų:
  • grąžinama prekė būtų originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinama prekė turi būti švari;
  • grąžinamos prekės garantijos terminas neturi būti pasibaigęs;
  • pateikiamas rašytinis prašymas nurodant vieną pasirinktą pageidavimą iš galimų: nemokamai pašalinti prekės trūkumus, nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai prekės trūkumams sumažinti prekės kainą, vienašališkai nutraukti sutartį ir sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą;
  • pateikiamas prekės įsigijimą patvirtinantis dokumentas (kasos kvitas, sąskaita faktūra, prekės priėmimą patvirtinantis dokumentas).
  • prekę (es) galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų, nuo jos įsigijimo internetu (nuo tos dienos kai prekę atsiimate parduotuvėje ar kurjeris Jums pristato nurodytu adresu);
3. Elektroninėms ir elektrinėms detalėms kokybės garantija nesuteikiama ir jos atgal nepriimamos.
4. Detalės parduotos pagal specialų užsakymą atgal nepriimamos
5. Prekių siuntimo/pristatymo išlaidas, Pirkėjui siunčiant prekes Pardavėjui grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų ar trūkumams šalinti, ar patikrinti apmoka Pardavėjas, tuo atveju, jeigu grąžinimui ar pakeitimui siųstose prekėse nustatyta trūkumų. Prekėse nenustačius trūkumų, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
6. Pirkėjas, norėdamas grąžinamas prekes pakeisti kitomis prekėmis pagal Pirkimo pardavimo taisyklių 2.2 punktą, turi nurodyti norimas prekes bei priežastis, dėl kurių šios prekės yra grąžinamos. Jeigu pakeistos prekės vertė yra didesnė nei grąžintos prekės vertė, Pirkėjas sumoka kainos skirtumą vienu iš Pirkimo pardavimo taisyklių 8 skyriuje nurodytų būdų. Jeigu pakeistos prekės vertė yra mažesnė nei grąžintos prekės vertė, Pardavėjas grąžina Pirkėjui kainų skirtumą.
7. Pinigų grąžinimas už prekes įvyksta ne ilgiau nei per 14 kalendorinių dienų. Pinigai yra grąžinami į juridinio/fizinio asmens banko sąskaitą.
8. Visos autodetalės, parduodamos UAB “REBORDA” ir e-parduotuvėje www.reborda.lt yra naujos, todėl grąžinimai pasitaiko dažniausiai tik tais atvejais, kai prekė tiesiog netiko.

Naujienos